MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Sunday, January 10, 2010

Adeh....

ermm...aku tak tau nk tulis ape....tp ape yg penting..aku busan sangat2 sekarang ni...buat ini x kene...buat itu x kene...ape aku buat sungguh membusankan...nak2 aku teringat kat lappy lama aku yg penuh dengan maklumat aku....tensen tol la....aku lau dpt pencurik tu..aku parang2 kan kepala dia...erm...pencurik tu bongok..tak tau ke byk maklumat aku dlm tu!!!


arghhh...!!! maklumat yg pelbagai....dunia chatting...dunia nyanyian...dunia tarian...abis motd Mirc aku sana!!! hdd external aku pun kau kebas!!! broadband aku pun kau kebas!!! arghhh!!! mana kau pencurik!! mati kau kalau aku jumpa!!! mati kau aku keje kan!!!


Ini Lappy Lama Aku Yang Hilang...

Ini Lappy Baru Yang Aku Beli ...


Oleh kerana tamak haloba seorang pencuri.... dia curik lagi satu laptop aku ni... semua dia sapu habis, licin!!! aku ape lagi, naik hangin la... pegi balai polis buat aduan kali kedua.. Aku marah polis tu, kata kes kali yg kedua.... kes pertama pun tak settle.. Nasib baik ada jiran2 yang nampak siapa yang datang kat rumah aku, kalau tak!!! Nyau camtu jer lappy aku.... Setelah di siasat sana sini cari maklumat bersama adik aku, baru tau pencuri sebenarnya budak sekolah rendah... kawan adik aku sendiri!!!! bukan dia je buat keje tu... dengan famili dia skali (kakak dan abg ipar dia) (mak dia pulak subahat sama) Bangang tol la!!! Akhirnya...aku ceramah panjang jumpa family dia kat balai... dah macam dr. masitah lagak aku kan... aku gertak pulangkan balik barang yang di curi...kalau tak ...!!! Dapat balik barang aku uiyeeee \o/ ................................................./\

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.