MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Monday, March 14, 2011

Motd mIRC


Ni namanya boring tahap buaya terbang...dah takde kejela ni.... buat la motd untuk server.... ahak...tau tak ape motd tu? dia macam coding ascii...tp dia buat macam-macam corak la dalam server....kalau nak tgk contoh, sila lihat dibawah ini yer..... cekedaut...


 






yang paling last ni adalah yang paling sukar skali nak buat... juling mata.... sape ada masalah kornea mata... jangan tengok yer....

4 Negative & Positive Comments:

aswadz said...

wahhh... dasat2...

MANZARINA said...

tq bro... ala biasa jer tu bro.. huhuhu

nurdani said...

kreatif betul...tak tahu nak buat macam mana tu.huhuhu

MANZARINA said...

kat sini kene panai skit coding dani.... dia tak sama cam lukisan biasa.... kalau nak lukis sesuatu gambar ambil masa yg lama gak la

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.