MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Wednesday, December 7, 2011

Betul Ker Anda Begini?

ok...sambil-sambil melayari tenet aku terjumpa lak benda ni... tapi orang kata jangan percaya 100%... cuma benda ni macam kena dengan diri aku, 99% betul...korang pun boleh la menilai tentang diri korang melalui sikap mengikut tarikh lahir ni....teruskan membaca dan selamat membaca...














bagitau gak korang lahir brapa haribulan...sila2..

4 Negative & Positive Comments:

Dina Farisha said...

saya copy kk..

Zar_ita J said...

akak no.2 coz tarikh lahir akak 20hb.... cam betul jer tuh.....

Nor Abdullah said...

assalamualaikum.. terjah blog awak ^^ .. da baca.. saya no 7 ^^.. baca suka suka. nak pecaya tak sgt la kan.. hehehehe.. bagaimanapun ada sesetengah perkara itu kebetulan ianya sama .hehehe(ayat formal menulis karangan) ^^

MANZARINA said...

@Dina : ok

@Sis Zarini : Saya no 9 pun mmg sama

@nor : ala suka2 jer ni...tak salah kan..

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.