MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Monday, January 24, 2011

Font Face Menggunakan Tangan

Hari ni aku seperti @ umpama @ macam malas untuk berblogging.... aku busy membuatkan blog orang... hehehe.... sepatutnya kalau nak berblogging ni, orang kata sekurang-kurangnya 1 hari mesti satu entry...itu kata otai2 la... aku pulak buat entry ikut mood aku... kalau aku rasa nak berblog aku akan buat entry...


ok...no belok-belok...straight to the point...korang masa kekecik mesti pernah tengok orang buat bayang-bayang guna tangan?... kalau tak pernah tengok, korang tengok contoh kat bawah ni...





So, ini lah contoh orang buat bayang-bayang menggunakan tangan dan jari.... seterusnya biar aku tunjukkan macam mana orang membentukkan huruf menggunakan tangan dan jari...






kretif kan...??? Boleh la korang test guna jari korang lepas ni.... pilih jer yang mana... korang nak buat bayang-bayang ker atau nak buat tulisan menggunakan tangan.... Selamat Mencuba!!! Siap gak entry aku... Hahaha

2 Negative & Positive Comments:

nazirulhazwan~ said...

bebelit jari den nak buat yang huruf 2.hehe

MANZARINA said...

kornea mato den pun terbelit-belit...

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.