MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Saturday, January 1, 2011

Huyee!!! Tahun Baru 2011 Menjelma...

Selamat tahun baru kepada semua... huyeee.... dah masuk tahun baru ni biasa lah orang akan tanya pasal azam dan macam2 lagi... tapi tu la... malam menyambut tahun baru aku dah tertido lak.... ahak.. tak sempat pasang hajat ek... ada orang tanya plak azam 2010 dah tercapai lom?.. aku? aku rasa aku dah lupa la azam 2010 aku... kalau camni aku kene sediakan satu buku khas untuk azam setiap tahun dan catit.... huhuhu... banyak keje sampai terlupa azam sendiri...


kalau nak cerita tentang azam tu biar lah ia nya menjadi rahsia aku...biasalah..semua manusia nak jadi terbaik pada hari2 yang mendatang... sape lak nak jadi buruk kan... tak pernah lagi aku berazam pada tahun baru aku nk jadi minah ganja ke... perogol bersiri ke... blom ada lagi.... nauzubillah... selisih...




Tapi, kalau korang tanya apa aku nak pada setiap kali tahun baru... ofkos... aku leh cerita... ahahaha... sebab aku ni mata duitan... uiceh... takut lak laki dengar ek... alah.. ape salahnya kan... angan2 minah janin jenin..


First.... Aku nak simpan duit banyak2.... uwaa... bukan apa... setiap bulan kuar jer gaji... opkos habis... takde la nak menyimpan... pew... ini macam kalau terdesak time... susah aku dibuatnya...




Second... aku ni jenis suka nak beli barangan gadjet2 ni... memang suka.. huhuhu.... faveret la katekan.. gadjet yang aku angan2 kan sekarang ialah barangan nokia... nokia memang feveret aku.. Aku nak nokia E7... sape nak belikan? huhu..

Cantik tak???

Third... aku nak memiliki rumah mewah.... aiseh... takde duit camne la plak nak beli rumah kan.... takpe... angan2 mat jenin tak salah... kalau ada rezeki, tak salah nk beli... wahh... berangan jer aku nih







Nampak mewah tak?? sungguh mewah... mampu dengan tak mampu jer


Fourth... Aku nak mengumpul pelbagai kelas lesen.... lesen jalan raya tau... bukan lesen perniagaan.... itu lain masa nanti aku fikir2kan...dan aku nak memiliki 2 jenis kenderaan....


Hehehe.... tapi kalau nk mudah... aku nak beli 2 in 1.... kenderaan motor merge dengan kereta... ni salah satu contoh.... proxima... huhu... susah nk dapat wooo... biasa la... angan2...








Arghh.... memang banyak.. kalau nak list memang macam2 yang aku nak... biasalah kan... manusia..papepun... hope korang tercapai azam korang untuk tahun 2011.. buang yang keruh ambil yang jernih...


check it out....

boleh tak aku nikah dengan maher zain tahun ni? wakakakaka....


0 Negative & Positive Comments:

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.