MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Friday, September 23, 2011

Bila aku lukis doodle

Orang takde seni macam aku nih memang keras kalau melukis...hahaha...tetibe jer nak cuba melukis doodle....rupa macam ampeh gak la kan... aku masih tahap belajar..so belom tahap otai macam mereka yang lain...firstly aku nak ucap time kasih pada miss Dani yang banyak beri toturial macam mana nak lukis guna excel...

baju ala-ala minah disko jerk


baik sikit dari yang atas...aku belum pandai nak lukis shawl2 neh...so terbukak aurat..





yang last skali lagi tah hapew2...sume bebulat jerk... dua yang di atas tu aku pakai excel hasil pembelajaran dari cik Dani

2 Negative & Positive Comments:

nurdani said...

wah....comel la.ada kelainan. percubaan yang bagus

MANZARINA said...

Mekasih mak incik dani

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.