MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Saturday, September 3, 2011

Macam-Macam Hal !!!

Dalam masa dua bulan yang lepas, semasa aku tidak mengdairkan diri dilayar internet..tanpa penulisan...tanpa suara dan khabar berita...macam-macam hal jadi kat aku....(teiba ayat skima lak memula tu) *abaikan...mana taknya...satu isi rumah buat hal..kusut!!

orang yang pertama buat hal korang nak tau sape? aku laaa....mementang suka tengok crite korea... kehidupan pun nak ikut macam korea... tapi takdelah segalanya sampai hilang pegangan kan....

haritu aku pegi kedai 2 ringgit semata2 nak beli bende alah tersebut...'chopstick'...bila aku tengok cerita, orang korea makan beriya-iya...aku plak yang terkeliur.... bukan ape... walhal makan megi jer pun... tapi orang korea panggil "Ramyun" kita panggil "Maggi"...

dengan konfiden dan konsistennya aku menggunakan chopstick dan sudu untuk menghirup kuah tersebut....masa makan pulak aku membayangkan aku berada dikorea sambil melantak depan mamat korea....uiceh....berangan jer..mana tak tumbuh jerawat!!! 
(kata orang tua lah kan)
 
  korang tengok...abis licin aku lantakkan megi tersebut...sampai ke hari ni... aku makan megi dengan chopstick... adik aku naik meluat dengan adab,sikap,tertib dan tingkah laku aku...hahaha....gasak situ...

-----------------------------------------Next---------------------------------------------

Sebelum puasa aritu musim derian...aku ni yang memang suka makan durian memang tak boleh terima keadaan kalau ada orang yang mengganggu kosentrasi aku memakan durian... lebih-lebih lagi si cik kak bulat....dulu aku memang musuh dengan bulat time makan durian...tetiba !!! si jack plak menyambung perjuangan bulat, makin bertambah lah musuh aku kat sini...eh, korang kenal ker si bulat dan jack ni? meh aku kenalkan
 


ok..di atas ni si bulat... gambar dia tengah makan derian aku tak amik plak....

 
yang ni plak si jack...tengok tu...sungguh berselera dia makan derian...kalau aku tak bagi...tengokla dia melalak...hentak2 kaki... tu yang malas tu....


korang tengok sendiri la brape ulas dia melantak....lawan tokey.... masa ni pun si bulat nak gak...tengah mabuk mengandung (bunting) pun nak makan deghian gak... lepas makan rasa nak muntah-muntah...hari pertama bulat makan derian dia rasa nak muntah-muntah jer...
 hari kedua...korang tau ape berlaku? terus beranak dia....

ok. jap lagi sambung yer

0 Negative & Positive Comments:

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.