MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Friday, November 25, 2011

Header Pilihan Aku - Part 3

Disaat korang tido membongkang... aku disini menulis entry.... huh... tak bleh tido aku gini... aku memang susah nak tidor malam la wahai korang2 semua... slalunya time2 camni aku sedang enak bekerja diluar sana.... tapi aku terjelepok dirumah kini... mana taknya...patah kaki weyh... kereta motor dedua rosak.... takkan jalan kaki gi kije... jauh nuh... berlecak lak tiak aku nanti... sampai tempat keje kompom bau tupai laut jer badan aku nanti..


eh apeda aku membebel...ok kali ni aku nak tunjuk kat korang header piihan aku... bagi aku header kali ni sedap mata memandang... bukan sedap mulut memakan yer... layannn


Header 1 - Keri Ikhwan

ok...header ni memang sesuai dengan tema page hijau dia... aku rasa sebelum ni memang penah terserempak ngan blog bro ni... tapi cari2 balik tak jumpa....




Header 2 - Azhafizah

Tuan empunya blog ni memang kreatif... dia amik tempahan untuk blog... tak tau la kan...katanya nak pencen... apepun.. design beliau memang cantiks...


Header 3 - Zarini

ok... header atas ni memang header yang digunakan ketika mula2 aku menyinggah ke blog sis zarini ni... tapi sekarang dah berupah rupa seperti kat bawah ni


lukisan tersebut dihasilkan sendiri oleh beliau....cantik kan? memang awesome...kalau korang nak buat tempahan gambar potret, bleh la pegi ke page beliau untuk pesanan.... sila3... memang tabik sepering ngan sis zarini nih...


ok dah.... tension time ni.... line selow.... buat entry sampai 4 jam.. pecaya tak?..wew

1 Negative & Positive Comments:

keri ikhwan said...

cam kenal la header hijau tu... haha
tapi x silap header kak zarini tu Dani yg buat tak? klu tngok teknik lukis pn bkn style kak zarini...

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.