MANZARINA BLOGS
MANZARINA LINKS

WLA BANNER
MY MAGAZINE

MANZARINA TUA

Friday, November 25, 2011

Kedai Kasut Manzarina Dibuka

Ok sila percaya...ehek..hai hai hai....berjumpa lagi kita di blog usang yang tak seberapa ni kan.... lama tak berblog...sudahnya blog aku usang dimakan anai-anai...haish


korang mesti kata aku dah buat bisnes kasut kan....aiyak...blom lagi laaa...aku tak cukup duit nak buka kedai dan syarikat bagai ni... berangan jer lebih... berdasarkan tajuk di atas, aku saja la nak cuba-cuba mendesign kasut leper ni... berangan plak nak bukak gallery sendiri... design ni di cetus oleh cik MIJ dan juga Cik Dani


Design kasut Lelaki


Design kasut wanita (biru)


Design kasut wanita (hijau)


ok dah, penat...zasss!!

8 Negative & Positive Comments:

aneng hitchies said...

kalau hijau lagi lawa . =)

Gadis Misteri said...

yg biru tu cantik.. huhu..

Mohd Amin Aizuddin said...

Banyak santik la dia punya kasut..Huhuhu..Manik ke tu kat kasut?

keri ikhwan said...

wow.. cantik.. bleh dah nk jual kt kedai kasut ni

Cik Cempaka said...

hohoho..terus cuak nk join nengok design korang

Azhafizah[フィザ] said...

banyak idealah designer ni..heee..style design >.<

Zar_ita J said...

banyaknyer kasut die.... nice laaaa =)

MANZARINA said...

@aneng : saya pun minat hijau ngan biru

@gadis : yeahhh...

@amin : tq bro.... manik pun boleh...sulam pun boleh

keri : rasa2 untung tak......bape arge leh letak?

@cempaka : ala... saya pun org baru gak ni...design mendesign ni

@fiza : fiza lagi bravo bab design2 ni

@zar : na beli blh gak

Blog ni adalah blog peribadi ataupun personal.
Sebarang cerita dalam ni adalah dari saya sendiri.
Tiada sebarang copycat atau plagiat dari mana-mana cerita lain.
Ikhlas ucapan dari Queen Of Blog Collector (manzarina) perasan jap.
Jadilah Blogger yang Cemerlang Gemilang Terbilang Dijulang. Sekian.